A WING 2023-ban is elnyerte a MagyarBrands elismerést Kiváló Üzleti Márka kategóriában

2023-10-30

A MagyarBrands Program több mint egy évtizede díjazza azokat a magyar márkákat, amelyek Magyarországon születtek, vagy a létrejöttükben, alapításukban magyarok vettek részt. A program a legeredményesebb magyar márkákat értékeli, az elismerés pedig mára a piac, az üzleti partnerek és a fogyasztók számára egyaránt a megbízhatóság és minőség garanciája lett. A WING idén is elnyerte a „Kiváló Üzleti Márka” kategóriában a díjat, így a cégcsoport immáron nyolcszoros MagyarBrands-díjas.

A MagyarBrands Program tizennégy éve választja ki a legeredményesebb magyar márkákat, a kiválóság megtestesítőjeként pedig mára a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűjévé vált a fogyasztók és az üzleti partnerek körében egyaránt. A WING a „Kiváló Üzleti Márka” területen nyolcadik alkalommal nyerte el a díjat, a cégcsoportot a MagyarBrands Program 2016 óta minden évben kitünteti az elismeréssel.

A díjazott márkákat egy többlépcsős vizsgálat során választják ki, egy független szakértőkből álló bizottság bevonásával, a WING-nek a kiválasztás során széles körű szempontrendszernek kellett megfelelnie. A szakmai bizottság értékelte az identitást, azaz, mennyire kötődik a márka az életünkhöz, hazánkhoz és értékeinkhez. Mindemellett megvizsgálta a reputációt, a cégcsoport hírnevét a fogyasztók és a szakemberek körében, illetve figyelembe vette a hazai márkaépítési gyakorlatát is. A szakmai bizottság által értékelt szempontok mellett a kutatási eredmények is számottevőek voltak, értékelték a tradíciót, azaz, hogy hány éve van jelen a márka a magyar piacon, illetve a megbízhatóságot is megvizsgálták: a vállalat méretét, pénzügyi eredményességét és tőkeerősségét.  

Az 1999-ben megalapított WING a magyar ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szállodai, valamint a lakóingatlanok. Működése alatt közel 750 milliárd forint értékű befektetést eszközölt ingatlanfejlesztésbe Magyarországon, amely összesen mintegy 1,35 millió m2 alapterületű ingatlant fed le. A WING mára a közép-európai ingatlanpiac egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető vállalatcsoportjává vált, amely Magyarország mellett meghatározó részesedéssel rendelkezik Németország és Lengyelország ingatlanpiacain egyaránt.

A „Kiváló Üzleti Márka” díj egy elismerő visszajelzés a WING számára, hiszen a MagyarBrands-díjas márkákhoz olyan márkaértékek kapcsolhatóak, mint az ismertség, a kedveltség, az üzleti megbízhatóság vagy a társadalmi hasznosság. A MagyarBrands Program üzenete ezáltal 2023-ban sem változott: idén is kiemelte a hazai vonatkozású márkák közül a legkiválóbb márkákat.

További híreink